فک و فامیل ما داریم؟!

مامانم: کجا میری؟
من: یه سر بزنم فیس بوک
مامانم: بیا این بچه هم با خودت ببر(پسر خاله ۳ ساله ام)
من: گفتم میرم فیس بوک نگفتم میرم پارک
مامانم: هرچیزی که بتونه تو رو چندین ساعت یه جا بنشونه حتمن این بچه رو هم میتونه یکم آروم کنه دیگه
من: :|
فک و فامیله داریم؟
.
 

.

.

.
یکی از آشناهامون رو یه پسر ۱۸ ساله با چاقو کشته
خواهرم اومده تو اتاق میگه خاک تو سرت طرف ۱۸ سالشه قاتله اونوقت تو ۲۰ سالته و عرضه نداری یه سوسک رو بکشی!!!
خواهر مقایسه گره دارم؟؟؟!!!!
فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

داره آموزش رقص عربی میده توی تی وی.
از اتاق اومدم بیرون دیدم بابام یه شاله عربی بسته به کمرش داره قر میده!
میگم حاجی چی‌کار میکنی؟!
میگه میخوام روی دختر خاله‌تو تو مهمونی‌ها کم کنم!!
فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

کنکور دادم خاله ام میگه ان شاالله قبول نشی تا دو سال دیگه با دختر من قبول بشی
خاله است من دارم !!!
فک و فامیله داریم؟

.

.

.

دوست بابام اومده در خونه، بابام گفت اگه با من بود بگو نیستم.
منم از آیفون گفتم نیستن! یهو دیدم بابام سرشو از پنجره آورده بیرون، میگه: دروغ میگه!!! من که هستم!!!
دوستشم بهم میگه عمو جون چرا دروغ میگی وقتی بابات هست؟! حالا بیا و ثابت کن!!!
فک و فامیله داریم؟

.

.

.

.

.
بابام وقتی رفته خواستگاری مامانم گفته سیگاری نیست!
یه روز مامانم دیدتش که داره سیگار میکشه!
ضایع خواسته گند کاریش رو درست کنه گفته داداشم رفته دستشویی سیگارش رو داده من پک بزنم آتیش داشته باشه تا اون برگرده!کبریتش تموم شده!
اینجوری هم خودش لو رفته هم عموم رو لو داده که سیگاریه مامانمم راست گذاشته کف دست خانواده ی بابام!
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 8 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط comet

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 12
بازدید کل : 9015
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1